torstaina, huhtikuuta 30, 2009

Vappuaattona 2009

Tää on ollu aika mahtava vappuaatto. Aamulla Radio Novaa kuunnellessa ajattelin, että jos tosta torven törähtelystä ei tiiä, että on vappuaatto, ei sitä kyllä tiiä ollenkaan! No, mä oon jo varoitellut Sailaa ja Jasharia siitä, että vappuaatto on tosi hyvä päivä, onhan tässä ollut jo pari hyvää päivää tällä viikolla. Vai onko niitä ollu enemmänkin, ei mulla oo kyllä mitään hajua, millaisia mun päivät on olleet! Vapun kunniaksi sain toisenkin biisitoiveeni läpi Onneniltaan, siis tääkin on mahtavoittanut mun vapunviettoni. Keskiviikkona laitoin tekstaritoiveekseni Nightwishin Amaranthin ja sekin meni läpi! En kyllä osannut ollenkaan aavistaa, että näin kävisi, mutta kyllä vaan! Siis niin hyvää vappufiilistä on meikäläiselle tulossa, ei vois paljon parempaa ollakaan! Mutta hauskaa on, siitä mä oon ihan varma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti