torstaina, huhtikuuta 23, 2009

Kohta se alkaa!

Loma, joka kestää peräti viisi kuukautta! No, ei mulle ole vaikeaa keksiä tekemistä, kun sitä riittää pitkin lomaa. Ja nythän on vappu tulossa, kyllä mua varmasti oudoksuttaa, kun ensi viikolla ei tarvi mennä runotunnille. Muistan, että vuosi sitten oli ihan sama juttu, kun matinea oli jo ohi. Mutta nyt on kaikki ihan kohdillaan, saan nauttia tästä ihan täysillä,toivottavasti esitys menisi samalla tavalla putkeen kuin tää viimeinen harjoitus. Oon kyllä tosi iloinen, että tää harjoitus meni nappiin, saan enemmän luottamusta omaan tekemiseeni, sitä olen hakenut pitkin viikkoa. Ja kun mä muistin sen, etten murehdi liikaa etukäteen, se auttoi mua tän harjoituksen läpi. Hienosti meni harjoitus, uskon, että esityskin menee hyvin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti