tiistaina, huhtikuuta 21, 2009

Kesäsuunnitelmia työn alla

On tässä lomasuunnitelmia tehty, kun pitää ehtiä niin monenlaista kesän aikana. Kutakuinkin sellanen kuukauden verran menee, ennen kuin on kesä. Mutta suunnitelmia voi tehdä ja yksi on toteutumassa heti kesän alussa. Oon nimittäin menossa jo neljänsiin Suomen Lähetysseuran kesäjuhliin ja sekös on mahtavaa, kun sinne pääsee! Kolmena kesänä oon tätä ennen ollu ja oon nauttinu. Kyllä on kelvannu fiilistellä jo huhtikuussa! Oon nauttinu niistä kerroista, joina oon ollu Naarilassa, sinnekin tulee varmaan kesän aikana mentyä. Ja luokkaretkipaikoistani käyn kollaroimassa Rauman, se on tosi hieno paikka, varsinkin kesällä! Ai niin, pitäähän mun käydä kattomassa mun yhtä kaveriani, sekin on suunnitelmissani. Hyvällä mielellä saan mennä tän kesän toivottavasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti