sunnuntaina, huhtikuuta 26, 2009

Runoesitys ohi on

Runoesitys on nyt taas kerran ohi. Saamme viettää neljä kuukautta lomaa, tosin mä arvelin oudoksuvani sitä, että on loma, tää on mulle ihan jokavuotinen juttu. Ihan luottavaisin mielin saan olla, että lomasuunnitelmani toteutuvat. Radio Novan kuunteleminen ja blogien päivittäminen kuuluvat ilman muuta kesääni, nautin siitä tosi kovasti. Olen tosi iloinen tästä, että mulla on mahdollisuus kirjoittaa ajatuksiani niin, että toisetkin saavat lukea niitä. Millainen fiilis oli esityksen jälkeen? Se oli kerta kaikkiaan mahtava, koska tiesin pystyväni normitekemiseen esityksen aikana. Missään vaiheessa mua ei haitannut se, että mulla oli ainoastaan yksi runo. Oli tosi hienoa, että Leenan runot olivat mukana toisten lukemina, mutta vielä paremmilta olisivat kuulostaneet hänen itsensä lukemina. Nyt Radio Novassa soi Amaranth, lempparikappaleeni. On vaan mahtavaa olla tässä ja nyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti