perjantaina, toukokuuta 01, 2009

Vappupäivä 2009

Oli mulla mahtava vappupäiväkin, siis näin mahtavaa ei ole kertaakaan viel ollu! Ajattelin, että tästä tulee se kaikkein paras vappu ikinä! Mä olin tosi iloinen, kiertelin vähän aikaa torilla ja nautin auringonpaisteesta, kotiin tullessa huomasin, että aurinko oli napannut naamaan kiinni. Fiilis oli mahtava, terassillakin tuli istuttua pieni osa ajasta. Autokierroksen aikana oli kans hauskaa, totesin, ettei se mua haittaa, vaikka Mikko poistuisi autosta, mä voin siinä kohtaa tehdä omia juttujani. Nytkin mulla oli mukanani runomoniste, jota mä tutkailin löytääkseni runot, joista pidän. Kyllä niitä löytyikin tosi paljon! Ikinä mulla ei ole maistunut makusiirappi niin kovasti cokiksen joukossa kuin tänään, olin antanut laittaa siihen mustaherukkamakusiirappia. Kyllä mun kelpasikin olla hyvällä fiiliksellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti