lauantaina, toukokuuta 16, 2009

Lauantai iloinen

Ja mahtava! Oli kyllä sen verran mahtava päivä, kun lehdestä lukiessa huomasin, että naapurimme Mikko oli päässyt ylioppilaaksi. No sekös sitten oli mahtavaa. Kävin pitkästä aikaa Halikon kirpputorilla, varmaan jotain kuukauden verran mennyt aikaa, etten ollut käynyt. Oli kiva nähdä kaikkia ystäviä, joita ei ollut pieneen aikaan nähnyt. Nyt mulla soi Radio Nova, se on mahtavoittanut päivän ihan mukavasti. Mutta mokiakin voi käydä, mulle tuli pieni muistikatkos, se harmittaa. Ei se tekstiviesti ollut niin salainen, että sitä ei olisi voinut näyttää. Sekin mua harmittaa, kun äiti aina kysyy, ovatko ystäväni vaarallisia. Kun ei Pekka ole niin vaarallinen, ei todellakaan! Viime vuonnakin kuskasi minut Angelniemeltä takaisin eikä mitään vaarallista tapahtunut. Kyllä mun fiilis on ihan kohdillaan, pääsen nauttimaan kesän avauksestani Angelniemelle, sen olen tehnyt jo monena kesänä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti