lauantaina, toukokuuta 09, 2009

Lauantai

Tänään oli sellainen hyvä päivä, kun kaikki oli kohdillaan, mutta yksi juttu mua harmittaa: Se on, että kun mä aina onnistun pilaamaan äidin telkkarinautinnon. Niin se oli taas tänäänkin, kun ei saatu ykköselle tekstitystä. Mähän olen ollut pienestä asti sellainen, että olen näplännyt sellaisiakin, mitä ei saisi. Eli siitä näpläämisestä mun pitäisi päästä eroon, mutta on niitä paljon muitakin juttuja, mistä pitäisi päästä eroon. Torilla oli torellinen taidepläjäys, mutta sade pilasi sen. Ihan hienoa oli taas seurata sitä ja nähdä kuvataideopettajani Tiiti. Hän oli niin kovassa maskissa, etten meinannut tunnistaa. Mutta oli uhannut suuttua, jos en tunnistaisi. No, ainakin oli hauskaa, kun nähtiin. Tiiti on tosi ihana ihminen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti