perjantaina, joulukuuta 04, 2009

Piipahdinpa tädin luona, kiireinen päivä on ollu!

Tänään on tosiaankin ollut kiireinen päivä, aamutuimaan piti lähteä pankkiin, vielä iltapäivän jossain kohdassa kauppaan, sitten neljän ajassa pääsin Halikkoon. Päivällä ei voinut välttyä siltä, että Vladin näkee, se vaan on niin mukavaa, kun häneen törmää useampaan otteeseen päivän aikana. Ja aina hän kysyy, minne olen menossa. Koirat olivat niin iloisia, että oikein hävetti kiukutella, ihmettelin, miksi taas tein sitä. Katotaan saanko viel Jukalle kortin tehtyä, mun täytyy oikein miettiä, millaisen mä teen. Mieleeni laitoin sen, että autojen on oltava Vainion liikenteeltä, kyllä mulla jonkun verran niitäkin on. Täytyy kahlata valtava määrä kuvia, melkein 2700! Mutta kai mä saan sen tehtyä! Kovasti Jukka kehui ottamastani Tourismon kuvasta tekemääni korttia, no hieno se kuva oli munkin mielestäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti