perjantaina, lokakuuta 16, 2009

Mun perjantaini

On niin mahtavaa, kun kaikki on kohdillaan. Yhden aikaan lähtiessäni kaupungille mietin, millainen viikkoni oli oikein ollut, kun oli ollut tosi hieno ihan tähän kohtaan asti. Miten voisin ensi viikon aikana sanoa, miten tärkeää tää kaikki on, siis ihan kaikki, mitä mulle on tapahtunut lomaviikon aikana. Aamupäivällä selvisin puolessa tunnissa kauppareissuni, kun ei ollut niin kovin paljon ostamista. Varttia vaille viiden autossa tulin toisesta reissustani, kun olin soittanut kotiin, siinä kohdassa Vladi kysyy, olenko menossa kotiin, mä vain nyökkään. Tästä kulkemisestakin nauttii, se on kaikkein parasta, mitä mä voin tehdä. Tää perjantai, en voi koskaan unohtaa tätä päivää, on vaan ollu niin hauskaa, kuten koko viikko. Kyllä kelpaa olla hyvällä mielellä koko viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti