torstaina, heinäkuuta 02, 2009

Nimpparipäivänä

Oli vielä aika lämmin, istuin Helinin Eijan kanssa Hot Chilissä, oli tosi mukavaa! Vekan siskon poika oli heillä kylässä, he olivat ehtineet käydä monessa järvessä uimassa. Mutta kaikkein mahtavinta oli se, että kun me nähtiin, se sai mut niin hyvälle mielelle! Olin tosi onnellinen kaikesta siitä hyvästä, mikä kohdalleni oli osunut, vähän siinä tuli keskiviikkoakin naureskeltua! Oli sellainen hyvä fiilis päällä ihan koko päivän! Jani & Jetsettersiä tuli kuunneltua torilla, se oli niin mahtavaa musiikkia, ettei voi parempaa olla! Monenlaista siinä otettiin puheeksi, myös se, että ihmisten pitäisi tietää enemmän Aspergerin oireyhtymästä eikä olla heti ennakkoluuloisia. Tää puheliaisuus ja hyväntuulisuus on aika oleellinen osa mua, ollut jo niin kauan kuin mä ite muistan, siksi mä haluan olla just tää mikä mä olen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti